orkar inte

Skiter i att man tycker jag klagar bryr mig verkligen inte...
Min kropp är ett rent helvete, och eftersom inte ngn har just min kropp kan heller ingen veta hur det e...
men nu orkar jag inte mer jag gråter o gråter o gråter!!!!!!!!!!!!!1
Det gr ont allt gör ont att gå, ta ig upp från soffan gå till toa, ja precis allt även när jag sover gör det ont... jag fixar inte detta mer...
Jag vill inte mer!!!!!!!!!!
Vet ni, ärligt hade jag inte haft min underbara lilla familj hade jag lätt tagit livet av mig, för detta är inget liv som är värt att leva.
Energin finns inte allt känns så jobbigare än vad det igentligen är, blir trött på en gång.
En tjej, en mamma i skövde gjortde denna gbp open oxå för hennes barns skull då hon ville dom skulle få en friskare mamma, nu förstår jag henne.
Jag säger inte att det hon gjorde va rätt, men jag förstår...
Hon hade oxå ett helvete, precis som jag.
Men hon fixade det tillslut inte o tog sitt liv...
Alla säger att ja ska kontakta kirurg igen, men om ni tänker efter så var gång jag varit där o dom gjort ngt som ska göra att jag får det bättre har de blivit sju resor sämre, jag vågar inte...
Tänk om det blir sämre, spelar ingen roll om de e pytte lite sämre jag kommer inte fixa det =(
Jag känner att jag mår sämre o sämre psykiskt pga detta, och snart kommer jag nog stänga omvärlden ute...
Känner mig värdelös o gnällig... och för inte att tala om att jag känner mig ensamast i hela världen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0