julen

Hur har det varit med mig då på julen med mat o så? jodå åt helvete, men jag bestämde innan att jag ville äta så jag åt och kräktes satte mig o åt igen o kräktes igen o så fortsatte det =(
Magen känndes som en tickande bomb o jag svullnade upp ca 10 cm och såg lagom gravid ut, smärtan va nästan outhärdlig men som vi alla vet så åker ja inte in till akuten om jag inte nästan e död =P dumt kanske men sån e jag.
Mamma va orolig och mådde dåligt av att se hur jag mådde o hur ont jag hade, jag brukar kunna hålla uppe fasaden men eftersom hon stannade från torsdag till söndag orkade jag inte göra det o allt föll..
Hon såg visserligen hur grådassig jag va i ansiktet o hon märkte att jag sprang in på toa varje gång jag satte ngt i munnen =(
Ibland undrar jag om ni som läser min blogg kan tänka er in i min livs situation? Om ni kan förstå att det jag skriver är min verklighet min vardag? eller tror ni att jag försämrar verkligheten?
Jag kan förstå om man inte tror på mina ord oxå fast jag har ju inget för att hitta på denna skit tillvaro =( men det e klart vem orkar leva så här som jag gjort i 4år? och det blir ju inte bättre utan snarare tvärt om sämre hela tiden...
Men jag är oxå så förbannat jävla livrädd ska ni veta, jag vet inte vad som händer med min kropp o det gör mig livrädd =(
Tänk om den lägger av eller tänk om det inte finns ngn räddning, vad gör jag då? tar livet av mig givetvis men ändå...
mkt tankar men framförallt så mkt tårar o jag vill ju inte att ngn ska se det så jag gråter i min ensamhet och allt känns så tröstlöst och hopplöst.
Det va ju inte så här ngt skulle vara, men som sagt jag överlevde en jul till

Kommentarer
Postat av: Tarjeijohanne

nice site keep it up ok

2011-03-08 @ 14:14:47
URL: http://tarjeijohanne.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0