orkar, orkar inte

Så här är det med min kropp o mitt psyke just nu....
jag har ju haft feber till o från sen jag kom hem från sjukhuset men nu är det lugnt på den fronten *skönt*
Va nere o tog bort agrafferna +20 st kommer inte riktigt ihåg, det hade läkt fint förutom allra högst upp där det glipa o va som ett hål ner, men nu har jag gått tejpad tills idag o idag såg det toppen ut =)
Så långt frid o fröjd men sen kommer det där MEN....
Nu till besvikelsen o förtvivlan och det som gör att jag vill ge upp...
Jag kräks o kräks o kräks... helt jävla sjukt kan jag lova =( vad e det som hänt? kräkningarna kommer oftare o är sju resor värre.
Förut när jag kräkts har det inte varit varken jobbigt eller svårt utan det har bara kommit sen har det varit bra, men nu gör det ont som fan o jag får verkligen kämpa, efteråt e jag orkeslös o ont i magen som fan...
Det ska ju inte vara så här detta skulle ju vara fixat nu ju =( va fan...
Det sjuka är att man ska ju nästintill inte kunna kräkas efter denna magoperation, men tydligen kan jag allt man inte ska kunna...
Vad det gäller mat intag o vätska är det så mkt svårare nu än innan dom opererade tarmarna o opererade in nät..
Så nu äter jag mindre än innan vilket inte heller va planen, när det är varmt o så är man ju givetvis törstig, men jag kan bara dricka 2klunkar sen ta det lugnt sen dricka igen detta e sjukt.
Va så törstig härom dagen att jag drack ett halvt glas vatten på en gång, men jag fick ju kräkas upp det direkt men de visste jag ju =(
Dietisten sa att jag skulle äta varannan timme o funkade inte det så skulle jag äta varje timme men va fan det finns väl roligare saker o göra?

JÄVLA PISS KROPP!!!
skulle lätt byta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0