väntar

Som alla andra dagar har jag även idag ringt kirurg och fick idag prata med den snälla =)
Det tråkiga är att hon är bara en sekreterare medans dom super otrevliga är sköterskor.
Men jag förklarade för henne att hon är den enda man klarar av att prata med och jag berättade att man börjar bli desperat nu och att jag fundera på att sätta mig på akuten tills ngn hjälper mig, och hon förstod!!!!
Hon berättade att dr Modin va på avdelningen idag så hon skulle haffa honom efter hans morgon möte sen återkomma till mig, så nu hoppas jag ju på att han har en plan! Annars tappar jag det lilla förstånd jag har kvar...
Läkaren på vct i tibro ringer mig idag oxå då jag ringde igår o bad om en akut tid, vet inte riktigt vad hon kan hjälpa mig med men fram tills operationen lär jag ha ngn smärtlindring som hjälper, varken cidodon eller tramadol/tiparol/tradolan hjälper o absolut inte receptfria heller...
Igår hade jag möte med arbetspsykologen halv tio när hon hade gått så va ja uppe en liten stund sen som jag till efter 16!! för att de e den enda gång jag inte har ont, så sjukt..
Mitt samvete tar död på mig =( orkar inte längre med ngt inte barnen hemmet maken eller djuren, jag är lixom i min egen bubbla... och jag vill inte vara här jag vill ta hand om allt jag klarat innan o gärna lite till...
Hoppas nu på hjälp idag, men som vanligt blir det nog skit o pannkaka av allt...
Återkommer senare om vad dom sa...

Nu ska ja försöka sitta o njuta lite i solen =)

Tack alla oxå för era komentarer dom behövs ska ni veta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0