Weeeeeeeeeiiiiiiiiiii

Hon ringde, hon den snälla sekreteraren från kirurg på Kss =)
Klockan va efter 16 så jag va säker på att hon inte skulle ringa men oj så fel jag hade =)
Hon berättade att hon varit nere på operation och pratat med Dr, Modin och han hade bestämt att operationen sker den 19de på kss =) det va som en sten försvann från bröstet =)
Visst nu är det bara bråcket som åtgärdas och huden tas vid ett annat tillfälle men bråcket är ju det akuta.
Ååå hoppas att det vänder sen, och att det även visar sig att det va bråcket som låg bakom alla kräkningar... *hoppas*
Så nu är det allt praktiskt oxå =S
My kommer åka in till skövde på tisdagen och hon kommer vara med min syster o mamma.
Hon åker med mig när jag åker till kss på tisdagen för inskrivning.
Men sen känner jag nog just nu att jag inte vill sova på kss den natten utan åker hem o sen tillbaka på operationsdagen..
Ångesten kommer ju vara i sitt esse på onsdagen även tisdagen..
Sen e kruxet då hur man ska lösa det med allt annat.....hmm
Vill ju gärna ha anders vid min sida då ja rullas iväg för op men även när jag vaknar vill jag ha han där, han ger mig den trygghet jag känner att jag behöver..
Men då är ju oxå frågan vilken tid på onsdagen jag ska vara där.. så det inte är på tok för tidigt?
kanske katja gumman kan antingen ta Izzie o ha henne hemma hos sig, eller om hon kan komma onsdags morgon o va med izzie sen ta emot barnen... aaa jag vet inte...

Shit prata om att det är en massa tankar som snurrar nu.... både bra o dåliga...
Är ju en sån person så jag oroar mig mkt, största rädslan är ju givetvis att jag inte ska vakna upp igen =(
Fast det vore ju synd om ni slapp mig så lätt =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0