..........

Hur mkt jag än kämpar så känns det inte som om det räcker..
Hur mkt jag försöker få alla andra glada så lyckas jag inte...
Jag har min värk o mina krämpor, ett magsår som ofta gör att jag inte kan gå upprätt, en näringsbrist som gör mig snurr i huvudet men ändå kämpar jag...
Jag kämpar med disk o med tvätt jag kämpar med att plocka i ordning o hålla det ngt så när okej här i hemmet, jag kämpar så jag tror jag ska klappa ihop.
Allt som en vanlig människa gör varje dag är för mig en kamp, men jag gör så gott jag kan, sen brukar det alltid sluta med att tårarna rinner när jag går o lägger mig.
Jag tror inte jag orkar så mkt mer, jag håller på att gå in i väggen.
Värk o allt sånt gör mig slutkörd plus att jag fortsätter att kräkas, undrar om ngn kan förstå vilket helvete jag har?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0