lite till

3,5år har gått av ren jävla pina, inget har blivit bättre och min kropp faller samman.
Så många år av kräkningar dagligen, vissa hade nog redan kastat in handduken o har man inte det som jag har det så kan man inte förstå inte ens föreställa sig...
Att kräkas i stortsett varje gång då man försöker äta ngt är inte en norrmal tillvaro.
Samtidigt kan jag förstå er läsare att min blogg inte längre e kul o läsa, men det e frivilligt.
ni som fått mina inloggningsuppgifter har val möjligheten att inte läsa.
Jag kan inte ljuga i bloggen o säga att livet är rosen skimmrande då det är helt nattsvart.
Skriver i bloggen som om det vore min dagbok i hopp om att jag en vacker dag ska kunna gå tillbaka o se att livet kanske blivit lite lättare, fast i nuläget vette fan om det kommer att hända.
Saknar den jag var, iom denna magoperation förlorade jag mig själv och idags läget vet jag inte vem jag är...
Har tappat bort mig själv.
Förr kunde jag se ljusglimtar varje dag men nu mer är det en kamp.
jag vet oxå att jag måste vinna kampen för att återigen kunna fungera som en mamma och en fru till Anders, men hur var o när vet jag inte.
Resan till att få tillbaka ett värdigt liv har nog sakta men säkert börjat men vägen är otroligt lång o krokig.
och det värsta är att jag måste ha orken för att få bli bra, orken att få läkare o kirurger att lyssna.
Fattar inte varför det blev så här, tycker jag fått kämpa hela mitt liv o tycker jag kunde få må bra nu..
Känns ofta som om dom som varit otursföljda hela sitt liv fortsätter att vara det =(
Alla år av fettma o mobbning... alla självdestruktiva handlingar pga det... jag ville ju få gå ner i vikt o vara vacker för att kunna visa mobbarna att jag kunde oxå bli smal o fin.
Men i dags läget vill jag inte vara smal...
Alla säger smal=lycklig
Fet=olycklig
Dra åt helvete vad fel dom har!!!
Jag va mkt lyckligare som 160kg tung än jag är idag...
Men nu finns ingen återvändo.....................................
detta är mitt öde o det är väl bara att kämpa för att hålla sig flytande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0