helvetes jävla skit operation...

GE MIG MITT LIV TILLBAKA!!!
Jag är så less på detta nu och orken börjar sina..
Alla, eller nästan alla mår så fruktansvärt bra efter sina operationer, okej fine, men jag gör ju inte det..
Ser ni mig kasta skit på er som mår bra, NEJ för jag är så glad för eran skull att ni slipper detta helvete jag får kalla mitt liv..
Jag vill inte mer, vill inte ha smärtorna, vill inte gå ner mer i vikt, vill ju för fan få leva oxå...
Jag är som en 90årig kärring o klarar inget..
Ni säger att om man vill ha hjälp får man den men de e ren jävla bullshit ska ni veta, för jag får ingen hjälp, det enda dom säger är att jag ska ge det tid!! vad e det för jävla idiotier?
Jag har gett det tid, många år till och med, men jag blir sämre o när ska man ta sitt ansvar o ge patienter den vård som behövs, eller ska dom helt enkelt vänta tills jag dör o då säga oj vi gjorde ett misstag men alla kan fela??

Känns som om jag står vid ett vägskäl just nu...
Ena vägen fortsätter som den gör, medans den andra vägen går till nangijala...
Vilken väg är rätt?
Följa ens hjärta?
Jag vet inte längre någonting, inget mer än jag blir sämre o sämre....
Kom på mig själv när ja satt på balkongen att jag börja skriva ett brev till min make... i den stunden visste jag inte hur länge min kropp skulle orka o det kändes som om den höll på att ge upp.
Var dag är en enorm kamp mina kära läsare, en kamp jag håller på att förlora...



Visst är man sexig när man ligger på sidan =(
hela höftbenet sticker ut o de finns inte mkt kvar på benen.
Det som hänger neråt är den underbara överskottshuden på magen... blää

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

En liten tanke i all välmening. Kan du inte få näringsdrycker av din dietist så att du får i dig näring och får mer energi och inte tynar bort? Du får ju i dig mycket energi av en liten mängd näringsdryck jämfört med tex filmjölk och dyligt. Det är farligt för dig att inte få i dig den näring du behöver för att få må bra och för att överleva. Kämpa på och ge inte upp, dina barn behöver dig. Kram

2011-04-25 @ 19:42:55
Postat av: Moi

Jag tycker det är fruktansvärt att du inte får någon hjälp, det är katastrof att de inte gör något! Du ska inte ens behöva be om det mer, dom borde fan se att dom måste göra något.



Är livrädd för min kommande omoperation :S



Tänker på dig och håller alla tummar och tår för att det ska bli bättre för dig tjejen, STOR KRAM och var rädd om dig!

2011-04-25 @ 20:14:02
Postat av: Marie-Louise

Tänker på dej vännen.. Du ska veta att jag av hela mitt hjärta verkligen hoppas att du ska få hjälp att få må bra.. Lider med dej.. Önskar du kunde få som mej och många andra, MÅ BRA.. Man önskar ju verkligen att du ska orka kunna vara mamma, maka och inte sist eller minst.. FÅ LEVA ETT VÄRDIGT LIV.. Kramar om dej vännen..

2011-04-25 @ 20:55:16
Postat av: Johanna

Va ledsen jag blir när jag läser hur du har det och att det inte blir bättre. Kan du inte söka vård på ngt annat sjukhus? Du måste ju bli tagen på allvar.



Tänker på dig!! Kram gumman!

2011-04-25 @ 21:13:51
Postat av: kati

NEEEEEEEEEJ inga sådan dumma tankar.

Lilla gumman usch usch usch usch usch...



Jag förstår att du sökt alla utvägar , MEEEN kan du kanske inte försöka få vård i ett annat landsting.

Det är helt klart ngt som inte står rätt till.

Gumman jag lider med dig sååå mycket.



kram

2011-04-27 @ 14:27:19
Postat av: Linda

Hoppas verkligen du får ngn typ av ordentligt hjälp snart, är orimligt att ha det som dig/kram

2011-04-27 @ 18:21:27
Postat av: Anonym

Jag tycker också att du borde satsa på näringsdrycker, dom kan i alla fall hålla dig vid liv.

Om du inte kan få några utskrivna så kör Modifast. Som sagt, om du så bara får i dig en klunk Modifast på en hel dag så har du fått i dig mycket mer näring än om du tog en klunk fil/mjölk/halv köttbulle eller vad som helst.

Hoppas att det här tipset kan hjälpa dig för du förtjänar att må bra <3

2011-04-29 @ 13:49:48
Postat av: Anna

Mitt tips är att du tar tag i problemen själv, ingen annan kan göra det åt dej, hur gärna man än vill så finns det bara en person som kan leva ens liv och det är man själv.

man kommer ingen vart i livet genom att gå genom det och tycka synd om sej själv, det är ok att falla ibland på livets väg, men man måste se till att resa sej igen.

likaså är det viktigt att försöka se möjligheter inte bara hinder, om ett hinder känns för högt att ta sej över, så finns det alltid en väg runt det, vägen är oftast längre än den som går över, men man kommer till samma ställe, nämnligen förbi hindret.

vad jag förstått så är det ett och samma sjukhus som du får dåligt bemötande på, se då till att besöka ett annat sjukhus, sverige är fullt av bra sjukhus, se till att besöka ett av dem i stället för att ta dej till samma ställe om och om igen.

men om man inte är redo eller villig att få hjälp så spelar det tyvärr ingen roll om folk runt omkring försöker sej blå för att hjälpa, den enda som kan leva ditt liv är du.



2011-05-03 @ 12:36:18
Postat av: GBP

Har precis läst igenom några inlägg och måste säga att jag mår illa för din skull :-(... hoppas verkligen att du får den hjälp du behöver!!! STOR KRAM

2011-05-17 @ 09:32:07
URL: http://healthaboveall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0