Funderar...

Funderar på om jag varje dag ska lägga in ett nytt kort på mig i bloggen, då kanske jag kan hitta orken att faktiskt göra iordning mig, fixa håret och sminka mig lite...
Kanske kan det göra att jag inte ser så *död* ut.... tåls att fundera på ;)

Fick journal kopiorna från vct idag, helt sjukt om jag får säga mitt.
mkt av det som stod stämmer ju inte!!! Jag höll på att bli skogs tokig på riktigt!!!
Det stod att jag hade svälj svårigheter!! Jag har ALDRIG sagt att jag har svårt för att svälja va fan...
Och en annan anteckning hon skrev då vi hade sista samtalet står det att pat önskar få spasmofen så hon har över julen, men jag vill inte skriva ut en sådan mängd, Pat säger att hon klarar sig utan spasmofen!??
Jag bad att få så jag hade över julen absolut det gjorde jag för jag ville kunna vara med min familj på jul och inte ligga i tårar, visst vid ngt tillfälle då det va tal om att man kunde bli beroende av spasmofen så sa jag att jag kan vara utan men att jag ligger i smärtor så tårarna rinner...
Det stod en massa knepigt verkar inte som om hon har förstått trots allt, hon sa ju till min psykolog att det va lite språk svårigheter men då menade hon att jag inte förstod henne men när man kollar hennes anteckningar va det nog snarare så att hon inte förstod mig.
Blir så jävla trött på riktigt...
Så nu ska man väl vara tvungen att förklara sig oxå... *djup suck*
Sen så läste jag vad hon skrivit till kirurg mott på kss och vad deras svar va...
Det stod bla i svaret att jag hade en återbesöks tid dit i augusti men att jag uteblev utan kommentar...
men grejen va ju den att jag bad min kontaktperson avboka det mötet då jag absolut inte klarade av att sitta i ett rum med den kirurgen då han bara kränker mig då vi ses, hon lovade att ta tag i det men nu visar det sig att hon gjorde inte det =( Så nu framstår jag som en patient som skiter i tider och inbokade möten men så är det ju inte, jag trodde givetvis på kontaktpersonen när hon sa att hon skulle avboka det mötet annars hade ju jag bett min mamma ringa... ååå blir så less på allt sånt här =(

Ne nu lägger jag ner detta för idag och återkommer i morgon...
Natt natt där ute....

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Det är så sorgligt att läsa din blogg! hur dina dagar är, att du inte kan få den hjälp du behöver, kan inte annat än att önska dig en God Jul! och iallafall hoppas att den bli så bra som möjligt.

Många styrke kramar från lisbethw.

2011-12-22 @ 09:07:45
URL: http://minresamot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0