Godmorgon....

Vill börja med att tacka er alla, tror inte ni kan ana vad era ord betyder för mig, hur det än är så får ni mig att orka fortsätta blogga, orka kämpa en dag till, tusen tack.... <3

natten har varit relativt okej, kramper i vader under natten men magen vait rätt lugn, men jag vänder och vrider mig som en tok, höfterna värker ju och det finns inget mer än skinn där... svanskota och slutet av ryggrad värker om jag ligger på fel sätt, ja herre gud nätterna är ett enormt pusslande.

julafton är snart här och jag gruvar mig inte för själva julafton men maten, jag vill ju ha men vågar jag? orkar jag?
Tänk om jag kunde få äta en köttbulle och en halv potatis iaf då hade jag varit överlycklig, men jag vet hur det blir och jag vet att det inte går... hur roligt är det att vara tvungen att lämna bordet och springa och kräkas medans dom andra sitter där och vet vad jag gör =(
Vet att iaf mamma tycker det är hemskt när alla sitter och äter medans jag inte kan, men jag har sagt att hon behöver inte känna så för jag är tycker inte det är jobbigt att dom äter, absolut inte.
Sen att jag önskar att jag oxå kunde är ju en annan sak, men jag missunnar dom absolut inte!!
Nej julen ska man äta god mat och en massa choklad och nötter, absolut =)
Njuta av det som vuxen och se lyckan i barnens ögon när dom öppnar sina julklappar, det finns inget härligare =)
Visst att jag kan vara avundsjuk på dom som gjort denna operation och som faktiskt kan äta och slippa kräkas men jag kan ju inte äta mer bara för att jag skulle vara bitter eller så, nej det orkar inte jag vara.
Däremot arg, ledsen och fruktansvärt besviken på hur vården inte sköter sitt jobb, hur läkare, kirurger försöker blunda för mina problem, det är fruktansvärt!!!
Känner mig oerhört hatisk mot deras sätt... inte för att det hjälper, men ändå...

Grannen har vovve bebisar nere!!!!!!!!!!!! Gudomligt söta, shihtzu valpar och jag blir sååååå sugen på att köpa en bebis ju men jag vet att det inte går men dom är så härliga ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0