Ni ger mig styrka

Det är igentligen helt otroligt vad ni ger mig mkt i era kommentarer, att jag vet att ni kommer in och kollar hur jag har det, att ni bryr er som ni gör =)
Efter jag va med på kallafakta bestämde jag mig för att lägga ner detta med bloggandet för hur många snälla kommentarer jag än fick så fanns där dom som va tvungen att klanka ner på mig, dom skrev bara elakheter.
Och tyvärr är det ju så att när man inte mår bra varken kroppsligt eller själsligt så suger man åt sig av det negativa som en svamp...
jag kände då att det dom skrev, alla elaka hårda ord drog ner mig mer och mer.
Men sen visade det sig oxå att andra vågade krypa fram, andra som precis som jag hållt mig i det dolda av olika anledningar, nu va jag inte ensam längre, tyvärr fanns det så otroligt många som fått komplikation efter komplikation och jag kände att kanske jag kan finnas där för ngn ensam själ som inte heller hade det lätt.
Kanske kunde min blogg ge människor en annan syn på detta med operationen att det inte alls är det lättaste vägen utan ibland, för en del vänder livet och blir ett rent helvete i stället.
Så jag stannade kvar i bloggandet, givetvis mkt för min egen skull oxå, detta har varit mitt bollplank, gnällplank.
Mitt sätt att lufta tankarna för det är tufft att hålla allt inom sig, men sen är det så otroligt mkt som jag väljer att inte skriva om utan jag försöker skriva om just allt som följer med min gbp.
men sen händer det ngt igen occh jag funderar åter på att lägga ner/ avsluta bloggen för jag har den inte för att folk ska lägga till saker och skriva ut och försöka få det till att det är jag som gjort/sagt det.
Visst det är skrattretande att vuxna har den tiden att sitta och hålla på så, men för mig och min familj blev det tufft.
Min make blev så arg medans jag blev ledsen, knäckt och kände mig så kränkt.
Men nu  har ju nästan alla förstått hur det ligger till, men vad ska bli nästa sak?
Varför kan inte vuxna gammla människor bara låta oss vara ifred så som vi har lämnat dom ifred?
Varför vill man starta ett krig som man i motstrid kommer förlora stort på?
Jag är trött, less på detta nu.
Blir polisanmälan mot dom samt andra anmälningar, undrar om dom tänkt på vad som händer när det kommer fram att dom har förfalskat namnteckningar... Men men det är inte längre min huvudvärk.
ne ni om man ska ta nya andetag och försöka att inte tänka på alla puckon runtomkring, utan fokusera på allt som är bra...
Så länge ni läser, så länge tänker jag fortsätta skriva...
Ni andra suckers go to HELL ;)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

KÄMPA raring/kram

2011-12-13 @ 17:22:08
URL: http://elligrta.bloggo.ne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0