Nu så...

Mina goa läsare vill bara uppdatera er en snabbis.
Jag har nu mailat uppdrag granskning och ngr tidningar, vi får nu se om dom finner det intressant att göra ngt med det, jag har svårt att tro det då jag inte är ngn känd person.
Jag är en ingen igentligen som fått sitt liv förstört pga att jag trodde jag skulle få tillbaka ett liv om jag bara gick ner i vikt, vem kunde ana då hur fel man hade?
Men idag har jag "bara" kräkts 3gg =) fast åandra sidan är dagen inte slut än så jag ska inte ropa hej innan jag är över bäcken ;)
Maken ska göra bakpotatis och han har gjort revbensspjäll, tyvärr vågar jag inte pröva köttet då det är så jobbigt att kräkas det men potatis tänker jag äta så det så..
Sen om det går är ju en helt annan femma, men jag är ju hungrig som alla andra så jag tänker äta även fast jag vet att det säkert kommer upp, men jag vill vara en del av familjen och äta med dom.
Gruvar mig alltid innan mat så det gör jag nu med =//
Ha en toppen kväll där ute..

Ps:johanna, ne jag har inte kvar ditt nr har en annan mobil men om du skriver en kommentar med ditt nr så tar jag bort det när jag sett det och ingen annan ser ju inte om jag inte godkänner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0