Pust...

Vid lunch får jag veta om jag får ngn värk medicin...
Mag känslan skriker nej så jag kommer väl inte få det.
Den läkare hon satte på att skriva ut medicinen va han som ringde mig i sommras när ja behövde ett nytt recept och sa att det va bättre med avgiftning för mig än att få ett recept, fast han skrev ut den då iaf, men det va inte ngn trevlig karl ska ni veta =(
Chansen att han skriver ut den idag är lika med noll, men jag sa till henne att jag behöver så jag klarar denna vecka för sen har jag ett enormt hopp om att smärtkliniken ska ha en annan plan för mig.
Just nu ligger doch focus på att överleva dag för dag och samtidigt inte vara allt för smärtpåverkad för det tar av den knutta energi jag har kvar...
Sen om jag förstod min mamma rätt så allt extra alltså smärta ångest osv gör att organen tar mer stryk..
Men som sagt jag är nog kirurgernas försökskanin, dom ska helt enkelt se hur lång tid det tar att ta död på en patient.
just idag, just nu känns det som om att dom inte behöver vänta allt för länge.....

jag har faktiskt fått i mig en halv skorpa och lite kaffe Weeeeeee =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0