Se där ja....

Jag fick nytt recept på min värkmedicin!! Blev så paff men samtidigt så lättad för hur det än är så fungerar livet lite bättre när man inte är så smärtpåverkad.
Känns som om tiden sniglar sig fram känner att jag gärna hade träffat smärtläkaren nu för att få höra vad han har att säga om det finns en plan så vi kan ta bort sprutorna för så kul är dom ju inte.
magen har ju blivit helt deformerad av alla stick och det känns inte som om man har så många ställen kvar att sticka på.
Men samtidigt tackar jag dom högre makterna för att den finns, den hjälper mig mot det onda.
Men som sagt jag anser att man ska inte leva på värk medicin när felet faktiskt borde gå att åtgärda.
Och det va ju en kortsiktig lösning att jag skulle ha spsmofen.
Kirurgen menade ju på att jag va så pass nyopererad och då gjorde det ont, och visst man har ont efter en op men inte så som jag hade det.
Och nu har sommaren kommit och är över för länge sedan men smärtorna är dess värre kvar...
Är jag fortfarande ny opererad då?....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0