Ska jag dö nu?

Den frågan ställde jag mig gång på gång igår.....
Men här sitter jag så det va inte min tid än.
Igår va det tufft, blodtrycksfall som inte va av denna värld och hjärtat som slog i otakt, jag bara kände nu kommer det sluta slå och jag ramlar ihop som en hög skit på golvet...
Men inte då =) Kroppen är en mystisk sak och den verkar orka så mkt mer än man någonsin kunnat tro.
Igår fick jag i mig lite potatismos och jag fick behålla det =) Lyckan av att faktiskt kunna äta ngt utan att det vänder och kommer upp igen, ont fick jag men det är jag ju van vid.
Så skönt att slippa kräkningarna för en dag, men då försökte jag inte peta i mig så mkt heller för jag bara kände att jag inte orkade kräkas, kroppen orkade inte med tanke på att det tar sån energi...
Svårt som vanligt att få i mig vätska och jag vet inte alls hur jag ska göra för dom marginala mängder jag får i mig räcker inte på långa vägar.
Skulle vilja få närings och vätske dropp så jag orkar mig igenom dagarna bättre än vad jag gör nu, men det verkar vara stenkört att få det =(
Idag kommer sköterskan och ger mig b12 injektionen men sen skulle jag behöva kämpa mig ner till vct i morgon för att få järn injektionen......... känns inte lockande för fem öre om jag ska vara ärlig =(
Men som alltid, det är bara att bita ihop...

På återseende..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0