Snurr....

Natten har varit riktigt jobbig, dels har jag feber så i natt har jag pendlat mellan extrem frossa för att en stund senare svettas, skit jobbigt.
Sen har höfterna skavit så hur jag än har legat har dom ömmat så förbannat och jag kan inget annat än att ligga på sidan för om jag ligger på mage gör det på tok för ont och ligger jag på rygg värker det där svanskotan är och skelettet i skinkorna skaver =(
Vet inte hur jag ska lösa det med sömnen för det finns ju inte en enda natt som jag sover gott på, nätterna går väl mest ut på att byta sida och försöka härda ut tills det äntligen är morgon.
Hade tänkt gå upp vid 4 men lyckades faktiskt somna om sen gick jag upp halv sju.

Vet inte om jag nämnt det tidigare men mina blodtrycksfall blir värre och värre.
När jag reser mig upp från soffa eller stol svartnar det och nu mer dröjer det länge innan det blir bra, i vissa fall får jag kasta mig ner på knä för då är jag säker på att jag ska tuppa av och jag är livrädd för att ramla då jag tror jag gör illa mig ngt så enormt eftersom jag inte längre har ngt underhudsfett som kanske kunde dämpa fallet en aning.
Och igår när jag reste mig fick jag återigen sätta mig på knä dels för att allt blev svart men oxå för att benen inte ville bära mig, dom skaka som aldrig förr.
Det gjorde mig skit rädd.
Är det ngt jag har svårt att hantera är det just det när kroppen visar nya saker jag inte känt förut..

Julen närmar sig och ångesten ökar... önskar att jag bara kunde sluta tänka då skulle nog allt gå lite lättare.
Idag ska jag och maken försöka oss på att hitta lite julklappar, min mamma kommer och är med my så vi får passa på då =)
Vet inte hur ja ska orka bara när jag har feber för om jag va orkeslös och matt innan så är det värre nu.
Men det är bara att bita ihop

Kommentarer
Postat av: Mia

STORA STYRKEKRAMAR TILL DIG.

2011-12-10 @ 11:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0