Svar på kommentar.

Piltson  om Matdagbok 5/2:
Fyra deciliter potatismos på en dag! Inte konstigt att du mår dåligt.

Börja med ägg, skinka, sill, sardiner, surkål, korv utan glutamat. Aldrig potatismos, aldrig bröd, gröt, spaghetti och dyligt.

Och ta aldrig råd från en s.k. dietist.

Hej du..
Nu är det ju inte ens 4dl potatismos =(
Jag har försökt med allt och då menar jag allt, potatis kan funka ibland och ibland inte.
Jag kan inte dricka vatten, näringsdrycker soppa utan bitar för då kräks jag.
Kaffe kan gå oftast och det tackar jag gudarna för! Det mättar lite iaf.
Det finns inte en bröd form jag kan äta, det fastnar direkt och kommer upp, ingen pasta och ägg och kött av olika slag är ingen ide att ens försöka.
Det går inte, men vissa dagar är jag envis och känner att jag vill vara en "normal" så då äter jag, absolut inte mkt men jag smakar av maten kött och dyligt men sen får jag ju kräkas men det vet jag ju.
ibland härdar jag ut i säg kanske 5 timmar innan jag inte orkar mer och kräks.
Ibland har jag somnat men vaknar av att jag kräks och då kan det ha gått upp emot 12 timmar sedan jag åt.
Man kan nog inte ens föreställa sig hur det är att leva i detta helvetet som ska vara mitt liv =(
Men enligt statistiken så är jag en lyckad operation enligt kirurg så man kan ju undra om dom bara kollar på vad man gått ner för jag kan inte kalla detta lyckat.....

Kommentarer
Postat av: Kristin

är inte insatt i dina problem och vad du klarar av att äta..men kanske röda linser kan gå bra? det innehåller ju en del protein..fruktsoppa typ varma koppen?

2011-12-31 @ 11:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0