Tiden går sååååå sakta...

Väntar ju på nästa vecka så jag får träffa smärtläkaren, vet ju inte vad det kommer att ge, jag har heller aldrig träffat ngn som varit hos en sådan så jag vet ju inte riktigt vad det handlar om men jag antar att han ska se om jag har verklig smärta och i så fall ta fram den bästa smärtlindringen för just mig.
Det tråkiga är ju att värkmedicinen jag fick igår kommer bara räcka till typ lördag!
Sen är jag utan och det är inget mysigt, men jag vet inte om jag orkar bry mig just nu.
Som nu när spasmofenen börjar gå ur kroppen och värken i magsäcken är på väg så gör det även ont nedanför revbenen typ och jag är så öm där, jag har inte en aning om vad som finns där inne om det kan vara levern? Vet inte heller vad det kommer sig att jag har fått så ont där om det har med mina dåliga värden som gör att organen inte mår så bra?
ja herregud vad många frågetecken man har om sin kropp och jag undrar hur länge jag ska behöva vänta innan jag får ngt svar......
har fått bekräftelse iaf att remiss gått iväg till Ersta, nu ber jag till högre makter att hjälpen finns där, för gör den inte det så kommer denna trasiga tjej aldrig bli hel igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0