Väntar på ett samtal....

Min underbara läkare på vct ska ringa nu på morgonen.
Detta är sista veckan hon jobbar här i Tibro vilket känns skit på riktigt =( hon har lyssnat, hjälpt och det viktigaste av allt hon har trott på mig! Hon har inte bara viftat bort mig och tyckt jag varit en jobbig patient utan hon har verkligen ställt upp och gett mig hopp om att det finns riktigt bra läkare därute.
Känns så jobbigt att hon ska sluta för det finns inte många som hon, den läkaren jag hade på vct innan hade jag haft i många år men hon bytte arbetsplats till karlsborg och då fick jag denna nya som nu ska lämna denna håla oxå, jag kan förstå det med men det känns ändå tungt.
Ska be henne om en remiss till stockholm och ersta....
Vet inte hur jag ska ta mig dit eller ngt men jag måste hoppas på att hjälpen finns där, min make kommer åka med när det är dags viket känns tryggt.
Återkommer när jag pratat med henne...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej, jag vill bara säga att jag alltid läser din blogg o jag lider verkligen med dig, har så svårt att förstå att någon kan få må så dåligt i Svergie, det är inte rättvist. Hoppas att du får komma till Ersta och att dom kom hjälpa dig där. Jag är opades där den 25 mars o jag tycker att dom har varit underbara men samtidigt har jag ju inte haft några som helst problem. Jag tänker på dig o önskar dig all lycka stor kram Åsa

2011-12-07 @ 09:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0