Godmorgon där ute...

Klockan e strax efter nio på morgonen och jag har redan hunnit ha ricktigt ont i magsäcken o kroppen, plus att jag givetvis redan hunnit kräkas oxå, helt sjukt igentligen.
OM jag nu skulle få hjälp ngn gång så kan man ju undra vad man ska göra av tiden som går åt till att ha magsämärtor, hungers känslor, kräkningar och tårar.. shit jag skulle ju få hur mkt tid över som helst.
Fast nu är det ju faktiskt så att det hoppet nästan är helt utdött, men ibland kan man drömma om ett normalt liv med en fungerande vardag.

Igår va det faktiskt väldigt många inne här på bloggen och jag fick massa kommentarer och ni ska veta att dom betyder allt för mig.
Fick även frågan hur det går för mig att få i mig näringsdrycker?
Och oftast går det inte =( jag får dumping av dom varje gång oavsett hur mnga klunkar jag tar, och 6 av 10gg kräks jag av dom med.
Dumpingen är ju ngt som heller inte alls är mysigt att få, hjärtat pumpar på tok för fort och hela grejen kan liknas en panikångest attack och det e ju inget man frivilligt vill ha, så näringsdrycker funkar inge vidare fast ibland trotsar jag allt o försöker få i mig ngr klunkar iaf.

Ne nu är det dags att försöka få tag på kirurg så jag kan få mina journal kopior!
Ha en toppen dag alla där ute...

Kommentarer
Postat av: Katja

Usch så orättvist :o/



Kraaaaaaaam <3

2011-02-01 @ 14:41:24
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0