Jag är bara människa...

Och ibland faller jag, och jag faller hårt o länge.
Jag är ingen super kvinna med oanade krafter utan jag bryter ihop i en hög på golvet.
Vet inte om ni kan förstå eller ens föreställa er hur det är att leva på detta sätt och om jag ska vara riktigt ärlig så orkar jag inte mkt mera nu, det får vara bra nu detta är inte ett värdigt liv.
Hur kunde det bli så illa, hur kunde det bli så här?
Efter ett liv av grym fettma o mobbning så skulle det ju vända till det bättre!!
Och absolut inte till detta!!!!
Jag vill inte vara med mer o om jag kunde skulle jag backa tiden o aldrig ens funderat på att göra denna jävla skit operation!! Jag vill vara tjock igen vill väga 160, vill vara mig själv igen!!
Den jag är idag är inte jag och jag vet inte hur jag ska hitta mig igen.
Och varför, varför ringde inte kirurg förra veckan som dom sa till min mamma att dom skulle?!!
Tror dom att detta är ngt skämt och att jag försöker förvärra min skit kropp?!!! Man börjar ju undra...
Men det är inte ett skämt och jag vill ha hjälp nu!!!! inte om ngr veckor eller månader utan jag vill ha hjälp nu!!!
Så många år har gått och nu för det vara bra...
I morgon ska min mamma återigen ringa, återigen se om dom kan försöka förstå allvaret i detta...

Fan jag e mer död än levande just nu......

Kommentarer
Postat av: Katja

Varför i h-e ringde inte kirurgen? :O/

2011-02-01 @ 21:32:43
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0