Jag trodde kanske....

Kanske att samtalet mamma skulle ringa till kirurg idag skulle ge ngt, och miss förstå mig inte för jag är så tacksam för att hon hjälper mig med detta då min egen ork inte finns.
Enligt kvinnan min mamma pratade med hade kirurgen ringt flertalet gg under förra veckan men utan att få tag på mig!!?????
Det finns ju inte en chans, jag vågade knappt prata i mobilen under veckan på dagarna om ngn skulle ringa, men jag pratade dock med vct och myndighets folk, vilket va ett måste.
Men ingen hade pratat in på mobil svar och jag hade inga missade samtal så detta är för mig ett helt otroligt mysterium.
Nu visar det sig att det fanns ingen av mina kirurger där före nästa vecka =(( så nu ska jag vänta igen och jag vet inte hur länge!!
Det är bara onsdag idag ju och ngn gång nästa vecka kan ju innebära allt från måndag till fredag, hur i helvete ska jag orka med det?
Idag har jag kräkits 4gg pga att jag varit hungrig och försökt med mat som tex potatismos =// inget går och jag blir så sjukt frustrerad..
Och även fast det ringer ngn nästa vecka s kommer det ju ta ytterligare tid innan ngt kommer hända, vad nu än som finns att göra??? Jag hoppas ju på en utredning med inläggning på kss, men de kommer väl inte hända....
Allt hopp bara dör ut och det känns som om man sparkar på den som ligger och jag vill inte mer nu..

Hoppas ni alla andra där ute haft en toppen dag =)
Och tusen tack för kommentarerna, det värmer massa.
Och till er som inte heller mår bra, jag lider med er och önskade inte ngn annan detta helvete men de är skönt att höra från er jag känner mig inte så sjukt ensam då, hoppas ni förstår vad jag menar <3
Kramar till dom som vill ha det....

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Dessa djävla bakslag orka....kram

2011-02-02 @ 19:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0