Journal kopior från kirurg....

Jag fick ju kopiorna jag beställde i veckan..
Måste erkänna att jag fattar ju bara en pytteliten del o det jag förstår mig på känns ju inte så vidare bra =(
Och det jag upplever konstigt oxå är ju att ALLA gånger jag ringt kirurg, gråtit och varit på gränsen att ge upp, står inte med!!
Men dom gg som dom påstår att kirurg ringt mig på mobilen men jag aldrig haft ett missat samtal eller inget på telesvararen står det om!
Jävla skitsnack alltihop... och enligt dom har dom kallat mig dit då o då och jag har aldrig dykt upp!!
Dom får mig att framstå som om jag inte skulle vilja ha hjälp och det stämmer ju inte!!!
Ska försöka skriva ner utdrag från journalen o lägga in här så får ni ta del av lite iaf....

Kommentarer
Postat av: Katja

Wtf är det som är felet där uppe.. :O/

2011-02-19 @ 14:40:00
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0