Kan ju inte släppa det...

Kan ju inte släppa det kirurgen sa till min mamma när han ringde...
Och jag hatar när jag hakar upp mig på saker, suck.
Först det sekreteraren sa att kirurg hade ringt x antal gången men inte fått tag på mig, enligt henne stod det i journalen.
ingen hade ringt den veckan jag hade inga missade samtal på mobilen, ingen hade pratat in på mobilsvar heller.
Sen när mamma pratade med kirurgen va han noga med att säga gång på gång att : Hon har ju inte varit här
Och enligt han så hade jag fått kallelser dit?!
Ngt som oxå tydligen varit dokumenterat i journalen.
Kanske kallelser e skickade o telefon samtal gjorda Men inte till mig!!!!!!!
Detta får ju mig att framstå som om jag inte velat ha deras hjälp, o så är ju inte fallet, givetvis vill jag ha hjälp o velat länge nu.
Gillar inte att det är dokumenterat när det inte hänt mig, alltså att jag varken fått samtal eller brev.
Och om dom nu skulle skickat kallelse men jag uteblivit varför va de ingen som sa ngt när jag gjorde gastron? Det va ju min opererande kirurg som gjorde den...
Har dom lagt in detta i journalen för att det inte ska verka som om dom gjort ngt fel?
Utan för att jag ska framså som en idiot i stället för dom?
Ja ibland undrar man ju....

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ring och be att få ut alla dina journaler och kontakta sjukhuschefen om det inte är sant det som står där!Mod o kämpa!Kram

2011-02-08 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0