Lördagen

Jag mår ju inte som bäst precis, men det visste vi ju alla oxå.
Vägde mig i morse det brukar jag inte göra längre för jag har inget intresse i vad jag väger längre utan det är att jag ska få må bra som ligger på första plats.
men den stannade iaf på 69,8kg vilket ALDRIG hänt innan och jag gillar det inte heller =(
Jag ville ju verkligen inte gå ner mer o då får ni ju tänka på den sjuka mängd hud jag har på magen framförallt som väger en hel del, dom sa att den huden väger ca 10kg så det finns ju inte mkt kvar av mig om man ska se till kilona.
Och det är oxå så jobbigt då jag känner mig så mkt större än vad siffrorna visar =(

Försökte äta lite lunch nu då alla andra åt, men de jag kunde få i mig va en skruvmakaron och en köttbulle, weehoooo ont har jag men behöver förhoppningsvis inte kräkas.
Natten i natt har varit riktigt tuff, så ont överallt men höfterna har varit det som hållt mig vaken, dom bränner o svider svårt att förklara hur det känns, men man pinas.
Har haft så ont att jag varit genom svettig sen fått frossa..
kolla tempen i morse och jag hade stegring så ngt knas med kroppen är det.

Nervositeten inför röntgen har redan börjat, enormt orolig för vad dom kan hitta men även om dom inte hittar ngt??!! Usch o få känns som om man målar fan på väggen innan oavsett vad som händer..
Allt är bara så jobbigt nu, värre än vanligt tyvärr =(

Ne nu ska jag bädda ner mig i soffan och drömma om att livet kan va så som jag alltid velat..
Ha en mysig lördag där ute

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hoppas att du får sova i natt!Kram

2011-02-12 @ 21:20:46
Postat av: Anna

Usch vad jag lider med dej när jag läser om hur du har det.

Jag hoppas att vården tar tag i dej och hjälper dej, jag tycker att oavsett om dina kräkningar beror på fysiska eller psykiska orsaker borde de ju utreda lite bättre om varför du har dem, och sen skicka dej dit du kan få hjälp.



jag önskar att du kunde bli av med dina kräkningar lika lätt som jag blir av med mina, min mage kollapsar totalt om jag inte kommer ut och går raska promenader några gånger i veckan, är jag hemma och inte får någon motion utöver hemmets vanliga rörelse, får jag svårt att äta, får superont i magen varje gång jag äter och kräks lätt, dock långt i från på det viset du har det.

men kommer mina tarmar bara i rörelse minst var tredje dag så slipper jag alla de problemen.

önskar så att dina besvär kunde försvinna lika lätt.



jag önskar av hela mitt hjärta att du snart kan få må mänskligt och njuta av livet som sej bör.



kramar i massor Anna

2011-02-12 @ 22:41:12
Postat av: Katja

Usch gumman!

Jag hoppas innerligt usk visar något som kommer att gå att "åtgärda" på ett smidigt sätt för dig! Det är inte rättvist! Vill att du ska må bra.. <3 Mer än allt annat!

KRAM!! <3

2011-02-13 @ 15:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0