Matdagbok...

Från och med i morgon ska jag skriva på bloggen vad jag äter varje dygn och vad det är jag får behålla o vad det är som kommer upp.
Känner att det är viktigt om inte annat så för mig för ibland tycker jag att jag går och äter hela tiden, då är det tex popcorn som jag små äter, så ibland undrar jag hur jag kan klaga som jag gör men då brukar min gubbe rätta mig o förklara att jag inte alls äter jämt och att jag inte äter mat osv, han vet ju o han märker när det är dags att uppsöka toaletten =(
Så i morgon startar det uppdraget ;)

Ellinor- Jag går omkring med vatten o små dricker så det ska ju inte vara ngn fara, men tack gulliga du för att du tänker på mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0