Mejlade Reportern...

Då jag inte visste när avsnittet av kallafakta skulle visas så majlade jag Magnus.
Jag frågade både när det skulle sändas och om han trodde dom skulle visa klippet när jag börja gråta? (pinsamma jag)
Det va ju den stunden då han bad mig hålla upp kort på mig själv innan min gbp operation och berätta vad det va jag såg, då kom tårarna, sorgen över att ha förlorat sig själv iom att kilona rasade är så tung.
Men han svarade iaf, och hans ord värmer...

"Planen är att reportaget visas den 10 mars. Dessutom kommer det att visas en sk trailer i förväg, dvs en 30 sekunders snutt som ska puffa för programmet. Du är med i den och säger några väl valda ord!

Jag har nu gått igenom allt och håller på och klipper.
Jag måste säga att du gör otroligt bra ifrån dig (om man nu kan använda det uttrycket?) i intervjun.
Jag blev gripen av att prata med dig, och jag blir gripen när jag tittar nu också.
Jag tror nog att det trillar en liten tår på dig någonstans i reportaget, och jag tycker inte du ska känna dig nervös för det - tvärtom.
Du kan vara stolt som är så stark och sätter ord på det som nog många andra också känner.
Så du borde verkligen inte gömma dig hemma utan bära huvudet högt!
(jag veeet, det är lätt för mig att säga)"
Magnus

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Linda, ända sen jag såg inslaget med dig på lokala nyheterna har jag velat ta kontakt med dig... Jag blev otroligt berörd av att höra din historia... Dels av anledningen att jag verkligen lider med dig men även för att höra din historia är som att höra min egen!...

Och även om jag verkligen önskar att du inte hade det så svårt så är det även en lättnad för mig att få veta att jag inte är ensam, vilket det har känts som många gånger och man har undrat, är det mig det är fel på? Är jag "dum" i huvudet och inbillar mig?

Jag vet precis hur det känns med det onda, komplikationer hit och dit, och framför allt det otroligt dåliga bemötandet, framförallt från kirurgen på kss... Och frustrationen över att dom verkligen inte verkar vilja kännas vid en när allt inte går problemfritt efter gbp-operationen...

Jag tycker du är fruktansvärt stark som dessutom orkar gå ut i media med alltihop, jag har många gånger funderat på samma, men inte orkat...



Jag skulle så gärna vilja ha kontakt med dig, kanske vi kan stötta varandra i detta?

Många kramar från Lisa i Tidaholm.

2011-02-21 @ 09:14:05
Postat av: Katja

Wow vilken reporter :O)

2011-02-21 @ 18:48:19
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Skickat meil till dej/kram

2011-02-21 @ 21:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0