Ont...

Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering och igentligen har jag väl en hel del att skriva men jag är sjukt dålig just nu =(
när man inte tror ngt kan bli värre så blir det sju resor värre i stället.
Kan inte med ord förklara värken i magen, känns som om magsäcken ska spricka av ngn oförklarlig anledning, för i mitt fall handlar det ju inte om att jag skulle ätit för mkt eller ätit ngt olämpligt för jag äter ju ta mig fan knappt ngt alls =(
Ena stunden strålar värken ut i ryggen, skuldror och upp i axlar för att nästa stund bara ha sjukligt ont i magen...
Ingenkirurg ringt än, men mamma skulle ringa i morgon.

Sen har jag fått andra problem som inte har med kroppen att göra och jag har ingen som helst lösning på det problemet och ingen att be om hjälp så just nu sjunker jag lägre o lägre för var dag som går...

Lovar att skriva mer när jag inte har så ont eller om jag får höra ngt om röntgen, fast jag hoppas ju inte så mkt på det sista...

Va rädda om er tills vi höres igen, och jag kollar mailen då o då o svarar så fort jag kan.
Kram till er

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Stackare.Värken som är extra stark nu beror antagligen på att det står kontrastvätska i tarmen.Hoppas att du snart får svar och hjälp!Tänker på dej!Kram

2011-02-23 @ 21:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0