Reportrarna =)

Helt seriöst varför finns det inte såna människor här??
Killarna från tv som va här förra veckan vilka härliga mäniskor =)
Mysiga o goa på alla sätt o vis såna vänner vill ju jag ha, men här i "knutby" lyser dom med sin frånvaro, det finns helt enkelt inte... suck..
Haha hade jag vetat om M va singel hade jag tvingat på han en blinddate med min stora syster ;) utseende mässigt skulle dom va perfekta och jag tror att dom kan ha en hel del gemensamt =P
Hahaha ja jag har ju inget liv så jag kan ju sitta o fundera på sånt här ;)
Moahahahaha jag e måttligt uttråkad just nu o ont o hungrig så jag orkar ju heller inget göra trots att det finns miljoner saker att göra i detta hem =(
ne nu ska jag ta kaffe o filosofera vidare................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0