Röntgen!!!

Nu jäklar mina kära läsare fick en röntgen tid med posten idag!!!!
Ska vara där på måndag den 14/2.
Och jag måste nu åka det e ju så viktigt, nu kommer ju som alltid oron hur fan ska jag ta mig dit???!!!!!
Kan ju fråga Katja men de e om hon kan och om hon har möjlighet att få bensin pengar den 17de, får ju hoppas på det.
Annars vet jag inte hur jag ska lösa det riktigt, hmm men jag har ju ngr dagar att fundera.
Det jobbiga är ju när man har så begränsat socialt nätverk =(
Sen e det ju det där med att åka buss, om jag inte hade haft min socialafobi hade det ju inte varit ngr problem men jag kan ju inte =( och jag hatar det.
Men jag får se hur det löser sig, måste ju lösa sig på ett eller annat sätt.
Det är ju röntgen på buken, mjukdelarna.
Undrar så om dom kommer hitta ngt eller om det inte finns ngt fel, om det är psykiskt eller inte...
Finns så otroligt mkt tankar kring detta..
Ne nu ska ja lämna datan lite...
Återkommer nog snart igen =)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Bodde jag närmare så skulle jag köra dej!Du har gjort ett fantastiskt jobb idag!Kramiz

2011-02-09 @ 18:07:03
Postat av: Birgitta Thoreson

Hej, jag var och gjorde en skanning i måndas fick kallelsen till Lidköping, rtg gick jätte fort fick åka igenom en cirkel två ggr, och personalen var jätte gullig! Lycka till Birgitta

2011-02-10 @ 13:29:37
URL: http://torparmor.bligg.se
Postat av: Suzan

Du klarar det . Någon dag kommer du att må bra. och fatta hur stark du är! och du är också jättevacker. Förlåt om jag verkar konstig eller så men jag bara vill säga att livet har något vackert att erbjuda till dig också. någon vacker dag. puss och kram, suzan

2011-02-10 @ 20:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0