Segt

Allt känns som om det går så sakta, jag väntar ju på torsdagen.
Orolig för det ena än det andra men det värsta är ju att att det tar hundra år innan torsdagen är här sen ska jag ju vänta på svar oxå suck.
Jag får ju knappt i mig ngt som ni vet men standard är ju per dag iaf 2 knäckemackor popcorn kaffe o vatten.. Även lite nötter men jag har lixom förätit mig på det så jag har lite svårt att äta det nu.
Igår spydde jag bara en gång när jag fick för mig att äta lite mjuk smörgs men sen på kvällen åt jag lite hemmagjord pizza och jag klara det =)))) fick dumping o så men jag kräktes inte =) weeeehoooo
Har väldigt ont i ena höften idag värre än vanligt o jag hatar det.
Annars ska jag inte göra mkt en dag som denna, ska vila o kolla film o som vanligt vara hungrig ;)
Ska börja mäta hur mkt vätska jag fr i mig för jag har väldigt svårt att tro att jag ens kommer i närheten av 2liter =//
Men det märker vi...

Till er opererade:
Ngt som är konstigt med mig efter min gbp operation är att jag inte ofta alls går o kissar =//
Låter konstigt men kissar ni lika ofta nu som innan open?
Jag kanske kissar 3gg om dagen...
Inga frågor är för dumma säger dom ju så nu får vi se om ngn svarar på detta =P

Ha en toppen dag där ute...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du kissar för lite för att du får i dej för lite vätska,tyvärr får du inte räkna kaffe som vätska,däremot mjölken och det lilla vatten du får i dig.Sorry,men vill bara vara ärlig mot dej,kaffet är urindrivande men du har ju inte så mycket att driva ut!Tröstekram

2011-02-15 @ 11:47:06
Postat av: Katja

Hejsan :o) Vet inte om kisseriet är normalt eller ej, men förr kissade jag iaf oftare, inbillar mig att allt fett tryckte så på blåsan o nu när jag är någorlunda smal så... trycker det inte lika ofta :o) Men nu så går jag väl 3-5 ggr dagen, förr kanske upp emot 10-15 :p Småskvätte revir här o var hehe...

2011-02-15 @ 12:30:51
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0