Jag klara av det, men är helt slut nu...

Ni har säkert undrat vad de e jag skulle göra idag och anledningen till att jag inte skrivit vad de va jag skulle göra var för att jag va inte säker på att jag skulle klara av att utföra det.
Tanken var att träffa tv4 skaraborg för att göra ett inslag om baksidan av en gbp operation, eller ja berätta min sida av operationen, hur det faktiskt kan gå.
Men vet ni vad jag gjorde det, jag klarade faktiskt av det.
Katja var ju med då hon också är opererad men till skillnad från mig mår ju hon bra efter sin operation.
Vi va ute och gjorde inslaget, nervöst o kallt.
Men journalisten Mats va riktigt trevlig vilket gjorde mig väldigt lugn.
Han trodde inslaget skulle visas på måndag och jag kan ärligt säga att det inte är så spännande att se sig själv, man är ju inte den snyggaste precis =P
Men jag hoppas någonstans att efter detta ska Kss ta mig på allvar och verkligen lyssna på mig och förstå att det inte står rätt till med mig o min kropp.
Och förhoppningsvis så kommer flera träda fram då jag redan efter dessa dagar med öppen blogg fått enorm respons från personer det gått bra för men även dom som inte alls mår bra.

Väntar fortfarande på samtalet från Kirurg men de kommer väl så småningom denna vecka..

Ha en fortsatt bra dag där ute alla... 

Kommentarer
Postat av: R.K

Det gjorde du bra! Skönt va!!!!! Nu hoppas vi på en förändring....

2011-01-26 @ 22:31:45
Postat av: sussie

Du ä ju bara kanon! Tänk att bara göra en sådan gre o blotta sig.....du är världs bäst..kramar i massor

2011-01-26 @ 22:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0