Kontakt...

Jag är absolut inte ngn expert på detta med operation men jag har levt samma liv i 4år.
Jag har fått mkt kommentarer av goa personer som tyvärr oxå sett baksidan av denna operation, och återigen är det fruktansvärt skrämmande att se att "vi" är så många och då har jag bara haft öppe denna blogg i knappt 2dygn =//
Jag hoppas jag ska kunna hjälpa ngn därute med mina ord med mina tankar och med allt jag upplevt, men jag vill oxå säga trots att det är en tröst att jag inte längre är så ensam som jag känt mig så önskade jag aldrig ngn annan detta helvete man lever pga komplikationerna =((
Men vill ni får ni adda mig på msn eller skicka iväg ett mail...
jag finns på [email protected] och jag kommer svara er så fort jag kan.
Är sjukskriven o hemma så msn är igång om dagarna iaf =)

Va nu rädda om er där ute och sluta inte kämpa, vi är alla värda ett värdigt liv vilket jag sakta börjar inse att även jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0