se där

Känner att jag e ruggigt dålig på att uppdat bloggen =/
Men jag har verkligen ingen ork till det jag har massa jag skulle vilja skriva men orkar inte, det e tungt o jobbigt.
Så jag tar det när ja orkar det i stället.
Kraften hos mig är borta, jag kräks lika mkt men har nu mer ondare, inte så spännande.
Gudarna ska veta att ja försöker att inte klaga, jag försöker att upprätthålla en fasad så dom i min närhet ska slippa se hur dålig jag e, bättre att jag bryter ihop i min ensamhet antingen när ja ska sova eller så låser ja in mig på toa, börjar bli en vana att göra detta ngn gång var dag =/
Känner mig hopplös o värdelös på många jävla plan... hatar det, vill känna mig värdefull och att jag faktiskt bidrar med ngt i detta hem, men känner mig mest som en börda för allt o alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0