Välkommen till min nya blogg!

Här har ni mig en 32årig 3 barns mamma som januari 2007 gjorde en efterlängtad gbp operation, o lyckan var fullständig för nu skulle jag få ett nytt o så mkt bättre liv.
Jag hade då varit överviktig sen barn och vägde 160kg!
Idag väger jag 70kg och har nog drabbats av alla bakslag denna operation kan ge =(
Mitt liv min tillvaro har blivit ett helvete och att överleva var dag är en enorm kamp..

Denna blogg skriver jag nog mest för min skull och ni som vill läsa i den ska oxå vara medvetna om att det är mest negativt, för livet blev inte lättare och jag är absolut inte lyckligare snarare tvärtom och tårarna rinner var dag...

Här kommer ni kunna läsa om min kamp och om hur man ibland måste kämpa o slåss för att få den vård man kan anse att man har rätt till..

ngt ni undrar över e det bara att skriva en kommentar så återkommer jag =)

Btw this is me....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0