Fick en kommentar

Jenny om Kärnsjukhuset i Skövde, KSS:

Fan jag får ont i magen när jag läser detta! Förstår hur du känner men kan ni inte gå ihop o anmäla sjukhuset eller enskilda läkare och få prata med högsta hönset kanske?
Detta kan ju inte vara lagligt!
Hur kan man missa en inflammerad blindtarm??
Sinnessjukt! Man saknar ord liksom....
Jag hoppas att allt går bra för dig nästa vecka annars får ju nåt annat sjukhus ta an dig o lösa dina problem.
Du e fan 30 år o lever inte ett värdigt liv.
Jag lider med dig o din vän.
Kram på er båda.

Hej Jenny.
Visst är det jävligt skrämmande =(
Och det värsta är ju att man klarar sig inte utan den våd sjukhuset har att erbjuda så man får tacksamt vara nöjd med det lilla som sköts på rätt sätt, vilket i vårat fall är väldigt väldigt lite! Tycker inte heller att det kan va lagligt!
Jag har funderat så många gg på att anmäla, men varför skulle ngn tro på mig en simpel patient mot kirurger? Men nu är vi två, Jag o lisa och snart kanske det vågar träda fram fler... när man jämnför bemötandet och vad som INTE dokumenterats i våra journaler så är de skrämmande hur två från början helt främande personer kan ha så lika uppleverser m.m
Men absolut ngt måste göras, men just nu går både lisas och min ork till att klara dagarna, men en vacker dag får även vi tillbaka våran energi och då jävlar ska dom få veta att dom lever ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0