Torsdagen den 24mars

hej alla goa läsare...
Jag lever, tyvärr finns de ingen mottagning för internet där jag ligger därför jag inte skrivit innan.
Nu sitter jag nere i rök rummet o funderar på det mesta och tänkte ge er en uppdat.
Eftersom jag skulle va på sjukhuset kl 7 i måndagso det inte fanns ngn ledig sjuktaxi precis då fick jag åka 5,55.
Sen som vanligt vart det ju att vänta, min syster va med mig fram tills jag skulle rullas ner.
Tror klockan kunde varit 8,20 när jag rullades ner till operationen där dom skulle förbereda mig.
Själva operationen tog 4timmar det jag vet är att fixade tarmarna o sammanväxtersamt gjorde omden andra kopplingen, jag har kopia på op berättelsen så jag ska skriva ner den åt er sen när orken finns.
Fick ligga på uppvaket en natt innan jag kom till avd.
Har haft besök av bästaste Lisa sen även syrran, anders, mamma o barnen så det har varit okej trots allt att vara här.
idag tog dom bort ryggbedövningen vilket innebär att jag har sjukligt ont...
i morgon ska dom ta bort katetern oxå.
På ronden idag undrade läkaren om ja kanske ville åka hem, o igentligen vill ja ju de men jag vågade inte åka hem än för jag vill inte va tvungen att åka tillbaka sen så ja sa att ja iaf ville stanna en natt till, då sa han okej och att jag skulle få börja äta annat än flytande.
Efter 20-30min kommer han tillbaka o säger att han har ångrat sig och tycker jag ska ha flytande en vecka till för att sen gå över på pure i 6v.
Så jag antar att jag blir utskriven i morgon....

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas att det blir bra för dig nu och kämpa på!!!!

2011-03-25 @ 11:01:07
Postat av: Ellinor

Härligt att höra av dej,jag har saknat dej,kram

2011-03-25 @ 11:44:30
Postat av: M

Skönt att höra att det har gått bra efter omständigheterna!

2011-03-25 @ 13:52:11
URL: http://1och0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0