Svar på kommentar

Ellinor  om Äta sakta och tugga noga...:
Hos "normala viktopade"stannar inte maten i magsäcken utan fortsätter direkt till tunntarmen,du måste ha en sammanväxning,ett veck eller ettmkt irriterat sår somgör att det fastnar och kommer tillbaka!Tänk dej en slang som man fyller och fyller men om det finns ett stopp så kommer det att rinna över.Ring Ersta eller SÖS/kram pussgurka!

Min fina Ellinor... hur tar dom reda på om det skulle vara ngt sådant fel?
Kontrast röntgen e ju stenkörd för mig då jag inte kan dricka den litern, på sin höjd skulle jag väl kunna få i mig 1dl på en timme o ha skit ont efter det, men vad jag förstått så räcker det inte med att dricka 1dl utan man måste minst ha i sig hälften?
Vanlig röntgen gjordes ju sist jag låg inne den natten o då va tarmen onormalt svullen på fredagen men enligt kirurgen på lördagen så va bilderna fina??!!! så jag fattar inget, mer än att dom inte har ngt intresse av att hjälpa =(

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Gatroskopi sötnos!

2011-05-16 @ 09:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0