Uttråkad till max ska ni veta!!!

Jag vill ha en sysselsättning, ett jobb.
Jag är så less på att va hemma och inte göra ngt.
Problemet är att just nu finns det inget på arbetsmarknaden för mig, en arbetspsykolog gjorde en bedömning på mig vi träffades ngr gånger och hon gjorde tester o så sen skrev hon en samanfattning och hon kom oxå fram till att det inte finns ngt för mig på arbetsmarknaden =(
Varken fysiskt eller psykist som de är just nu, men jag är ändå less på att sitta här.
Önskar så det fanns ngt jobb man kunde sköta från hemmet, via dator tex.
Man känner sig som en gammling som sitter här o ugglar =( det e inge skoj jag är ju "bara" 32år ju va fan så här ska det ju inte vara...
Djup djup SUCK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0