Ångest och orkeslös.....

Idag är en sån där jobbig dag, med mkt tankar och ångest.
hur länge kommer jag orka leva på det sätt jag lever idag? Hur länge orkar kroppen med den misshandel det blir av att inte få näring och vätska samt kräkningarna som gör sitt.
Jag vill oxå kunna äta, jag är lika hungrig som vem som helst där ute, enda skillnaden är att jag inte kan äta.
Sväljreflexen är det iget fel på men det gäller att få det att vilja stanna kvar vilket inte är så lätt som det kanske låter.
En vanlig dag som denna så det jag har fått i mig är ett mariekex, en skorpa lite mjölk och lite kaffe.
Drack lite dricka men det kom upp =(
Jag är en tre barns mamma och behöver orken för att vara den mamma jag igentligen är och utan näring går det åt helvete.
men återigen känns det som om mitt hemsjukhus använder mig som en försökskanin där dom ska se hur lång tid det tar för en patient innan den dör av näringsbrist för att sen kunna säga, oj vi gjorde ett misstag med henne.. så sjukt allt är igentligen och jag lever i denna mardröm, ensam....... tårarna vill bara rinna...
hur kunde det bli så fel av att man ville få bort sin övervikt för att leva lite längre och orka så mkt mer med sin familj, nu orkar jag mindre och fortsätter det så här är jag snart död.

I min desperation bad jag min psykolog utvärdera om det fanns möjlighet till att jag hade en ätstörning för om jag hade det så visste jag att jag skulle kunna få hjälp...
Hon kom och gjorde sina tester m.m och tyvärr uppfyllde jag inte en enda kriterie för ätstörning av ngt slag =( jag börja stor tjuta...
Inser ni hur illa det är när man gråter en massa för att man inte har en ätstörning, vem önskar sig det igentligen?
Mitt sista hopp om att få hjälp dog just där just då..... nu vet jag att med stor sannolikhet att detta är mitt skit öde och det är så här det kommer vara tills kroppen inte orkar mer...

Johanna: Du fråga om huden, jag väger för lite för att ta bort den, eftersom den väger drygt 10kg så blir det inget kvar om den opereras bort =( ja vi har flyttat och du är så välkommen så =) (ormarna bor inte kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0