Skyddat

http://trasdockanlinda.blogg.se/skyddad

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag skulle visa bilderna för min sambo så hade du skrivskyddat dom. Tycker absolut inte att du ska göra det för nån annans skull. Fattar inte att där e människor som orkar bry sig att klaga...

Jag tyckte det var bra med bilderna då man tydligt ser hur detta har påverkat dig på fel håll.

Tar man bort den överblivna huden oxå så kan du inte väga mycket....

Min enda fråga till dig är varför du inte kan söka hjälp på annat håll? Jag tycker fan inte att du ska sätta din fot på det sjukhuset igen! Jag vet att du säger att du inte har bil osv men tänk om nåt annat sjukhus kunde ha hjälpt dig?? Tänk om...den chansen hade jag inte velat missa. Snälla försök ta dig till ett annat sjukhus o be om hjälp. Annars kan vi börja en insamling till en bil åt dig ju...=)

2011-11-03 @ 12:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0