Sämre än sämst......

Jag går ner mer i vikt och mår ruggigt dåligt ska ni veta =( därför uppdaterar jag inte bloggen ngt för jag orkar inte sitta vid datan längre...
Värdena är ju inte så bra nu heller det ser ut så här:

Detta är mina provsvar första gg det togs va den 9/3-10 och sen igen den 24/1-11

B-hb= då: 122   sen: 108 nu: 91
B-MCHC= då: 319    sen: 312 nu: 284
B-trombocyter= då: 502    sen: 461 nu: 462
P-Kreatinin= då: 42  sen: 44 nu: 45 
P-Bilirubin= då: 3    sen: 4 nu: togs ej
S-Folat= togs ej innan   sen: 5 nu: 23
S-Kobalaminer= då: 274   sen: >1476 nu: <1476
P-järn= då: togs ej    sen: 8 nu: 2
P-Pankreasamylas= då: togs ej    sen: 0.10 nu: 0.23


Ska försöka lägga in nya kort då jag nu väger lite mer än 57kg...


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Hej Linda. Tack för din kommentar. MEN... nu kliar jag mig i håret... Jag skriver om en Linda Söderlund, och du heter... ehm, är det samma Linda?? Vad kul i så fall, att det är DU, men inte vad som hänt! Ska läsa ikapp din blogg, för denna har jag inte hittat förr!



Jag har inte gjort operationen, än, och vet inte om jag kommer... har ställt in tre gånger pga graviditeter. Oplanerade graviditeter, men ändå ett skäl liksom. Jag börjar nästan tro att det är meningen att jag inte ska göra OP när jag hela tiden blir förhindrad...

2011-10-18 @ 07:58:08
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Jag lider verkligen med dig. Jag kämpar för att gå ner några kilon men varför??? Några kilon hit eller dig. Huvudsaken är ju att man mår bra invärtes.

Har ni flyttat än?

Kram Johanna

2011-10-24 @ 16:07:48
Postat av: Radar

Hej!

Sprang på don blogg av en slump. Har själv gjort en GBP i mars-11. Har inte råkat ut för samma som du på långa vägar men helt komplikationsfritt har det inte varit.

Priset för att bli smal och lycklig visade sig ha ett högt pris.



Har inte hunnit läsa hela din blogg men jag tar bit för bit och önskar dig all lycka med allt!



Vill passa på att ge en eloge till dig som lämnar ut allt såhär, tror det är toppenbra då varken dietister, ssk eller läkare berättar ett skit om vad som kan ske. Det värsta är en dump och den kan man få hjärtklappning av, jösses vilken dröm liksom. Och man dumpar inte på allt, kanske därför jag inte kan dricka vatten? skakar på huvudet

Nej, denna blogg kommer jag rekomendera till de som kontaktar mig med frågor.

2011-10-29 @ 14:13:44
Postat av: Ellinor

Hej raring!Har inte så mycket ork just nu,håller på med jobbig tandsanering.....Dina värden är INTE bra,men det vet du väl redan,tänker jättemycket på dej.....................kramkramkram

2011-10-29 @ 17:06:17
URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0