6veckor på sjukhuset...

Vet ni jag måste börja med att berätta en sak.
Idag va det första gången på över 5år jag kände hur det kändes att vara mätt =)
Jag har dagligen under alla år levt med ständig hunger att jag faktiskt glömt hur det kändes att vara mätt.
Men idag när dom öka takten på vällingen så det gick in fortare blev jag mätt och bara det va ett lyckorus att känna.
Hade totalt glömt bort den känslan, men det kändes så bra =)

Nu är jag inne på andra påsen välling, jag ska ha tre om dagen till att börja med.
Så denna helg ska jag öva på att ge mig själv välling och medicin och om allt funkar åker jag äntligen hem på måndag och det känns så UNDERBART!

Jag känner att trots att jag har ont så är orken tillbaka och jag känner mig redo för att lämna detta ställe för denna gången.......

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, vad skönt att få höra!! Hoppas att allt blir bra nu och att du får åka hem till familjen på måndag!

2012-04-13 @ 17:08:59
Postat av: alexandra

Härligt! Grattis!

2012-04-13 @ 17:22:23
Postat av: lisbeth

skönt att höra att det går framåt för dig... Många kramar, Lisbeth

2012-04-13 @ 17:44:15
URL: http://minresamot.blogspot.se/
Postat av: Lotta

Tjoho vad bra!

Nu har du fått svar på dina problem och det verkar som det kommer ordna upp sig.

Kram på dig!

2012-04-13 @ 18:04:07
Postat av: Mille

Hej!

Detta är ju vad jag skrev för länge sedan, DU KOMMER FÅ EN MER POSITIV BLOGG!!!

Du kanske inte är framme vid målet än men du har kommit en bra bit på väg. Den stora resan börjar när du kommer hem. Jag VET att du kommer att klara detta.

Så roligt att läsa att du fått känna mättnadskänsla igen, måste vara fantastiskt.



Kram på Dig =D

Håller tummarna för Dig nu!

2012-04-13 @ 18:50:15
Postat av: Heidi

Så glad för din skull att det äntligen går åt rätt håll och att de hittat vad som faktiskt har orsakat allt elände.



Många kramar :)

2012-04-17 @ 20:58:38
URL: http://bypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0