Ang mini pc...

Vill tacka alla som lämnat bidrag till en mini pc/notebook <3
Det värmer så oerhört mycket att ni faktiskt vill hjälpa mig med den, blir så rörd.
nu saknas det 1100 så kan jag köpa den på mediamarkt, tyvärr inte ngn rosa men man får väl köpa plast film som har den färgen i stället =)
Hittade rosa mini pc men shit va dyra dom va, lite mer än 1000kr dyrare än vad en vit skulle kosta.
Ne eftersom pris skillnaden är så stor så får det bli att man köper den billigare.
Återigen tusen tack ni goa där ute <3

På begäran kommer kontot igen..
Det är swedbank.
Mitt namn ;) = Linda Söderlund
Kontonamn = trasdockanlinda
Cleringsnr = 8299-0
Kontonr = 914232660-3

Just kom precis på....
Dom som satt in har gjort det ändå men tänk på att om ni sätter in ett bidrag att det då står att det är ett bidrag till mini pc, som bidrag pc tex, annars får jag ändå inte ta dom till det utan det klassas som inkomst hur sjukt det än låter därför är det viktigt att det skrivs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0