Att få ventilera...

Att få ventiler ibland behöver vi nog alla, och vi mår bra att få prata och bolla saker med andra.
Tyvärr är det ju så att mitt förtroende för folk har nästan död ut, man har missbrukat min ärlighet och valt att sprida saker vidare och även lägga till lögner som förstört så mkt för mig och min familj.
Därför har jag valt att inte lita på många, och dom få jag verkligen litar på har aldrig missbrukat mitt förtroende.
Det är skönt att man idag vet vilka man kan lita på och inte.
Pratade med min svägerska i Finspång idag ;) min makes storasyster, det va länge sedan.
På tok för länge sedan =( Jag har varit väldigt dålig och är iof det än men alltid när min make pratat med henne har jag varit ännu sämre och legat så det har inte blivit av.
Idag ringde hon och jag kände mig aningen bättre så vi prata ett tag, och gud vad skönt det var..
Hennes röst, medkänsla inger ett enormt lugn och jag önskar så vi bodde nära, bara att få sitta och prata över en kaffe då och då skulle betyda allt.
Har inte sett henne sedan Lilleman va bebis så det va nog lite mer än 8år sedan =(
Hoppas hon kan komma snart, skulle bara vilja krama om henne och berätta hur viktig och underbar hon är <3
Jag mailade henne härom dagen, trodde hon läst men hon kollar inte mailen så ofta.
Bad henne vara min makes stöd, han pratar inte och han stänger mkt inom sig och det är inte bra, han behöver ventilera, prata av sig all frustration och jag hoppas att han kommer göra det.
Ingen mår bra av att bära allt inom sig.
Och det är nog mer än tufft att se sin fru gå från 160kg till 49kg, sakta se henne tyna bort...
Hoppas hoppas han pratar med sin syster, hon är bra, hon kan vara en så underbar stöttepelare för honom bara han lät henne, bara han släppte in henne......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0