En av mina läsare, Agnes....

Idag kom ett paket att hämta ut efter kl,16, det var från fina Agnes i gbg <3
Blir rörd till tårar, Tusen tusen tack underbara du, för allt i paketet, jag älskade alltihop och kläderna va så fina och allt passa jätte bra = blir att manekänga en dag då orken är lite större.
Och tusen tack för böckerna, nu har jag ngt att läsa =)
Känner att jag inte har de rätta orden för hur tacksam jag är Agnes men jag hoppas du vet ändå <3
Du har gjort min dag, min vecka, du är ett bevis på att det finns dom som bryr sig om andra där ute även fast man inte känner varann så, du är ett levande bevis på att medmänskligheten finns.
Jag hoppas att jag en dag kan göra ngt för dig, ställa upp för dig som du gjort för mig...
Återigen tack du underbara <3

Kommentarer
Postat av: Agnes

Härligt Linda!



Det var snabbt hanterat av posten.

Det låter kanske som en klyscha, men för mig är det roligare att ge bort än att få. Och om sakerna kommer till användning så blir jag än gladare.



Hoppas att du får en fin och smärtfri kväll, här regnar det fortfarande.

Var rädd om dig!

2012-02-22 @ 18:54:56
URL: http://slottet-godmorgonsol.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0