Frågorna är så många...

Vad är det som gått fel?
Vad är det som gör att vissa får leva ett helvete medans andra mår bättre än någonsin?
Jag förstår inte, jag kan inte förstå.
Vart ska man hitta orken att fortsätta, livsgnistan som så länge varit borta, hur hittar man den igen?
Varje steg är jobbigt att ta, kroppen värker och det snurrar i huvudet och jag är livrädd för att ramla, tror jag slår mig riktigt illa om det händer.
Vad är det som gör att jag känner mig så jävla rädd inför att åka till "mitt" sjukhus?
Tanken på att åka är så ångest laddad så det finns inte, tänk om allt bara va enkelt...
Tänk om man kunde få alla pussel bitar i livet att passa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0