Fredag hela dagen...

Har ni några roliga planer för denna fredag eller denna helg?
Här händer det inte för mkt, ska få min make att sätta upp lite tavellister bla.
Min mor mår lite bättre idag så nu får vi se om någon annan blir drabbad... fy fan för magsjuka =( usch
Måste samla mig, känner att jag är ett vrak hela tiden och det går inte, jag måste hitta den där magiska inre styrkan så jag kan bete mig som en mamma iaf, jag måste bita ihop, välja bort hur dålig jag faktiskt är, min familj behöver mig så är det bara, barnen behöver få tillbaka sin mamma, jag har varit förlorad på tok för länge.
Jag vet att man som mamma eller förälder har en inre styrka och just nu är det dags för mig att ta fram den delen, att bli mamma Linda igen.
Ingen mår ju bättre av att jag beter mig som ett kolli så nu biter vi ihop och låtsas vara aningen starkare än jag är..
Ska försöka leta rätt på lite kort jag tog i helgen som va så ska jag lägga ut det..
Ska nog ta lite nya med barnen och lägga ut oxå =)
Nu tar vi nya andetag och tar oss igenom denna dag oxå....

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du är stark och tänker rätt,en timme i taget,bryt ihop och kom igen,ha en så bra dag som det bara går/kram Ellinor

2012-02-24 @ 08:32:34
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Åsa

Linda !

Du är stark , hade du inte haft den inre styrkan som du har , så hade du inte vandrat på vår jord längre , att leva ditt liv som är så sönder trasat , bevisar att du har en inre styrka , du vägrar ge upp, du slåss för att få vård , du slåss för att du vill LEVA ett liv du är värd , du slåss å kämpar varje dag för dig själv , för att dina barn ska ha mamma kvar , du slåss för att din man ska ha en fru !

Du slåss för att din mamma ska ha en dotter din syster för att hon ska få ha kvar sin syster !

Du är modig , du är stark , du väljer LIVET !

Fortsätt å kämpa å slåss för det du har rätt till!

En dag kommer du att få den hjälp du behöver , en dag kommer dom att hitta vad problemet är !



Men snälla LINDA!

Fortsätt att kämpa !



Tänker på dig !

Kramar

2012-02-24 @ 09:38:43
URL: http://asany.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

KRAMEN underbaraste vännen.. Tackar för en fin och trevlig torsdags förmiddag.;)

Jag hoppas på att mina planer för helger håller ihop.;) Så blir huset tömt och avklarat..

Så sen har VI bara OSS att ta hand om.. ;))

Längtar efter att kunna hämta dej och ta dej med hem till mitt.. Sitta här oh fika.. Nice för dej det. ;)) Önskar dej en toppen helg..

KRAMEN goaste vännen

2012-02-24 @ 09:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0