Håll i HATTEN alla =)

Fy fan säger jag denna dag har inte varit bra på ngt sätt inte förens nu runt halv tio.

Så här har jag då sett ut mestadels av dagen, tårarna har forsat, sen har jag lugnat mig för att snart bryta ihop igen, idag har jag varit ett vrak på riktigt, igår med, helt seriöst så mycket tårar dom borde ha tagit slut ju.
Önskar jag kunde dela allt med er men det är så mkt som inte får hamna hos fel folk, så jag är väldigt begränsad i vad jag kan skriva och inte, tycker det är tråkigt men nu är det som det är.
Här kommer ett kort som jag tog tidigare idag =( Lipsillen



Och vet ni vad??
Detta fick jag halv tio =)


Weeeeeeeeeeeee jag har fått NÄRINGSDROPP!!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men vad bra !

Härligt !

Får du det hemma?

Hur gick det till ?

Men så skönt, att du äntligen får lite hjälp !

Du får gärna maila mig !

Men det här med sockret måste du kolla upp !

Inte nå bra att ligga på så lågt. !

Kram

2012-02-17 @ 23:45:50
URL: http://asany.blogg.se/
Postat av: M

Naaaw vad underbart att få läsa att du fått dropp! Ett litet steg framåt. Det måste bli bra! Ta hand om er! Kram.

2012-02-18 @ 00:15:36
Postat av: Doris

Förlåt jag läsert och läsermen jag måste missat något. Är du påsjukhuset nu? vilket sjukhus?? Bra du får näringsdropp, du behöver det, och jag ser tt det är rätt dropp med, inte bara glucos utan riktigt med bra med kalorier i.

2012-02-18 @ 08:36:57
Postat av: getbins

Å wow..........vart är du nu då.Hoppas hoppas du kan få må bättre nu.Kram

2012-02-18 @ 09:01:18
Postat av: carina

Hej gumman prata med din mamma i går hörde att du har fått åka in hoppas att det blir bättre nu MÅNGA kramar till dej hör av dej när du kommer hem....

2012-02-18 @ 09:38:36
Postat av: Marie-Louise

KRAMEN min ÄLSKADE vän..

Det var underbart att VI lyckades till slut..

PUSS PUSS KRAM ÄLSKAR DEJ..



Vi ses till veckan..

2012-02-18 @ 14:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0