Hopplöst allt känns =(

Hade jag varit ett djur hade det varit så annorlunda.
Veterinären hade gjort sitt yttersta för att hjälpa och skulle det inte gå skulle man få somna in för att få slut på lidandet.
Man skulle hela tiden se till djurets bästa.
Och det är ju så att om jag hade varit ett djur då hade jag blivit avlivad för man låter inte ett djur lida.
Så det innebär att ett djur skulle behandlas värdigt medans jag inte får ngn hjälp.
Förstår inte att det kan vara så svårt att bli hjälpt.
Ska inte sverige ha bra sjukhus vård och bra läkare?
Eller är det så att alla "bra" läkare hjälper bara dom som är ngt medans vi som inte är någon får dom läkarna som har minst kompitens, och en vidrig personlighet?
just nu vet jag inte hur vi ska orka slåss för att få hjälp, gårdagen va ett riktigt fjasko ska ni veta och hela familjen bröt mer eller mindre ihop.
Allt hopp lixom dog på ngt vis och vi rasa ner på botten....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0